7 maj 2014

Kolejny raz wspólne dzierganie


Książka to jedna z części o rycerzu-smoku - Smok na granicy Gordona Dicksona. Jakiś czas temu czytałam jedną z ostatnich części ta jest jedną z początkowych.
Sir James stawia tym razem czoło bractwu Pustych Ludzi. Są to duchy odziane w pancerne zbroje, które zmartwychwstają po każdej z kolejnych swoich śmierci w ciągu dwóch dni.

Na drutach dalej sweter pasiak, mało zostało do momentu zdjęcia rękawów z drutów. Trochę w weekend "pokrzyżykowałam" zakładkę, lecz postępy nie są za wielkie.

7 komentarzy:

  1. Zakładki - moja słabość. Twoja zapowiada się uroczo. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam słabośc do zakładek- właśnie dostałam kolejną do kolekcji:))) Ależ uroczo pastelowy jest ten sweterek! Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pastele masz na drutach:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka dla męża, sweterek mój...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że sama tą książką nie zainteresowałabym się, ale kolega ją polecił.

      Usuń
  5. Śliczna zakładka się zapowiada ;) i paseczki również :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę sobie sprawić taką krzyżykową zakładkę, jest piękna.
    Sweterek zapowiada się równie ciekawie.

    OdpowiedzUsuń