19 lis 2014

(Nie)Perfekcyjna Pani Domu

Dostałam zaproszenie od Renyi do udziału w zabawie


Perfekcyjna panią domu nie jestem. Może kiedyś będę prawie perfekcyjną panią domu. Na razie ciągle się uczę domowego fachu. Choć podział obowiązków jest, jakiś.

No to zaczynam...

1. Dwa obowiązki domowe, które lubisz robić w domu.
Oj trudne pytanie. Na pewno gotować. A drugi, długo zastanawiałam się i lubię sprzątać jak jestem sama w domu.

2. Dwa obowiązki domowe, których nie lubisz robić w domu.
Nienawidzę zmywać naczyń. W tym obowiązku wyręcza mnie partner. Na zasadzie ja robię obiad, on zmywa. Gorzej jest jak on zrobi obiad, a ja muszę pozmywać. No, ale czasem trzeba. Drugim nie lubianym obowiązkiem jest mycie okien. Zawsze wydaje mi się, że okna są dobrze umyte. Złudzenie trwa do następnego dnia jak słoneczko zaświeci w okna. Wtedy się we mnie gotuje, ale nie mam siły poprawiać.

3. Czy lubisz gotować? Jeśli tak, to jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Już mówiłam (a raczej pisałam) lubię gotować. Mama i rodzina opowiadają, że jak byłam mała to najlepszą zabawą było "gotowanie" oczywiście prawdziwymi garnkami, łyżkami... . Dziecięce garnki też posiadałam, ale mniej fascynowały. Ulubiona potrawa bez wahania odpowiem spaghetti. Uwielbiam kluski wszelkiego rodzaju i uwielbiam próbować nowe smaki.

4. Podziel się dwoma trikami a la (Nie)Perfekcyjna Pani Domu.
Soda i ocet.

5. Wymień dwóch ulubieńców domu.
Niestety pupilów w domu nie mam. Bardzo chciałabym mieć. Szczególnie pieska.

6. Mieszkanie czy dom?
Mieszkanie. Małe, ale własne.

7.  Kto prowadzi budżet domowy?
Hmm, zależy co konkretnie włączymy do budżetu domowego. Tu też jest podział, często ruchomy. :)

8. Pedantka czy bałaganiara?
Zdecydowanie bliżej mi do bałaganiary.

9. Jak wyglądałby Twój wymarzony dom?
Mały domek na dużym terenie, z ogródkiem, pokoikiem na hobby i zwierzętami.

10. Tradycja wyniesiona z domu, którą praktykujesz do dziś.
Jestem za młoda i za krótko mam własne gospodarstwo domowe, żeby w pełni odpowiedzieć na to pytanie. Więc, tradycje, które chce kultywować to: kluski z makiem na Wigilię, prezenty spod choinki wyjmuje zawsze najmłodszy członek rodziny, tak samo z koszyczkiem do kościoła idzie najmłodszy.W tym momencie więcej mi do głowy tradycji nie przychodzi.

Do zabawy zapraszam, jeśli oczywiście macie czas i chęci:
Asja knits
Yvonne Kokotek
Tinki
Szyleczko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz