8 kwi 2015

Wspólne dzierganie i czytanie 32

Zabawa wspólnie z Maknetą.


Zaczęty projekt gigant (czytaj sweter dla Partnera). Wymyślny, mocno warkoczowy. Sama sobie zrobiłam ten "kłopot".  Pokazałam zdjęcie swetra w internecie z komentarzem jaki wymyślny, w odpowiedzi usłyszałam: Ja taki chce! Ale zawsze było coś innego do zrobienia. Już dłużej nie mogę opóźniać. Zaczynam. (Zdjęcia swetra internetowego nie pokaże, bo nie znam źródła).

Książka "Spóźniona moda" chwilowo mnie nie zafascynowała. Jeszcze przeczytam kilka stron i zdecyduje co dalej. "Sukces zawodowy wziętej nowojorskiej projektantki mody Karen Kahn okupiony jest rozczarowaniami i niepowodzeniami w życiu osobistym. Pozornie udane małżeństwo przeżywa kryzys; marzenie o dziecku nie może się spełnić. Dom mody Karen popada w długi. Wszystko wskazuje na to, że jedynym wyjściem jest sprzedaż przedsiębiorstwa. w tym bezwzględnym świecie pieniądza i obłudy Karen rozpoczyna walkę o uratowanie firmy i prawo do szczęścia..."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz