22 gru 2015

Szlachetna paczka

Chciałam w tym roku pomóc biednym biorąc udział w Szlachetnej Paczce. Niestety nie wspominam tego tak jakbym chciała. Nigdy więcej nie pomogę żadnym instytucjom/ organizacjom tego typu. Będę pomagać w inny sposób.
Nie wiem może źle trafiłam.
Paczkę zrobiłam według opisu. Do paczki zostały włożone  produkty jakie chciała rodzina. Mnie nie stać na kupienie wszystkiego czego dana rodzina potrzebuje, np kuchenki gazowej. Nikt z rodziny czy przyjaciół nie chciał dopomóc, więc paczkę robiliśmy we dwójkę. Paczkę daliśmy i niby wszystko ok. Niedawno dostałam e-meil, że paczka nie została przekazana rodzinie, bo produkty były złej jakości, były przeterminowane i nie tego potrzebowała rodzina. Dzwoniliśmy wyjaśnić. Okazuje się, że paczka nie została oddana danej rodzinie, niektóre produkty zostały wyrzucone a inne rozdane. Komu? nie wiadomo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz