23 kwi 2014

Wspólne dzierganie i czytanie 2

Dzisiaj jest Światowy Dzień Książki, więcej na ten temat możecie sobie poczytać tutaj.
Także dzisiaj po raz drugi biorę udział we Wspólnym dzierganiu i czytaniu.

sweter damski

Książka dla odmiany nie jest z gatunku fantasy. Dopiero zaczęłam ją czytać, więc osobiście nie jestem w stanie coś o niej napisać. Dla zainteresowanych: " W nowym świecie potrzebne są nowe metody walki. Tylko organizacja stojąca poza prawem może powstrzymać falę światowego terroru... Tajemnicza agencja werbuje trzech młodych ludzi. Jednym z nich jest syn prezydenta. Jack Ryan junior przechodzi szkolenie w elitarnej jednostce. Ale nikt nie jest w stanie przygotować go do zadania, jakie musie wykonać."
Mogę wspomnieć jeszcze, że autorem jest Tom Clancy, który napisał też: Polowanie na Czerwony październik, Stan zagrożenia oraz Czas patriotów.

Dziergam dalej sweter/tunikę w paski. Dużo nie przybyło, po prostu nie miałam na to czasu.

***
Dużo dziewiarek ostatnio piszę na temat postrzegania dziergania przez innych. I ja się dołączę. Zamieszczam moją (J) rozmowę z jedną z osób z rodziny (R).
J:  Szkoda, że nie wzięłam włóczki.
R: A ty co w święta chcesz robić na drutach?!
J:  To X może siedzieć przy komputerze, a ja nie mogę dziergać?
R: Ale dzierganie to praca, a siedzenie przy komputerze to rozrywka.
J:  Dzierganie to nie praca.
R: I tak nie masz włóczki.