25 sty 2017

Wspólne dzierganie i czytanie 46

Wspólne dzierganie i czytanie z Maknetą.

Skończyłam dziergać kamizelkę czerwoną z białą jedyneczką. Kamizelka dla dziecia, który urodzi się dosłownie już, zaraz, może dziś? Szwagierka urodzi chłopca w tym tygodniu, termin jest/był na dziś. Ale z dziećmi różnie bywa. A temu się jakoś nie spieszy.
Pomysł na taką a nie inną kamizelkę wziął się z tego że: tata dzidzi lubi koszykówkę i tak jakoś chciałam nawiązać ubrankiem do tego sportu, oboje rodziców uwielbiają czerwony.
Zastanawiam się czy nie zrobić jeszcze obramowań czarnych.

kamizelka dla niemowlaka
kamizelka dla niemowlaka

Włóczka: Drops Muskat (100% bawełna) kolory 08 i 12
Druty: 2,5
Rozmiar: 68
Waga: 102 g

Trochę bałam się, że czerwony zafarbuje. Nie farbuje.

Książki przeczytałam dwie. Ciąg dalszy przygód o kocie. Część 3 Kot który się włączał i wyłączał mniej mnie zainteresowała niż część 4 Kot który nie polubił czerwieni.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz